משלוחי פרחים לאביב

אם אתה רוצים לפנק את בת זוגך, אתה יכול להזמין אותה לארוחה רומנטית במסעדה איכותית, או להזמין אותה לצימר מדליק ולהעניק לה באותה הזדמנות זר פרחים מהמם, עם כרטיס ברכה מפרגן, בתוספת בקבוק יין אדום צרפתי, ובונבוניירה של פרלינים ושוקולד בלגי איכותי. זה יהיה אירוע מושלם מבחינתה ובלתי נשכח, מבחינת שניכם.

אם אתה רוצה להרשים את בת זוגך באביב, יש לך מספר מועדים להוציא אל הפועל מטרה זו. מועדים אלה מתחילים בחג האהבה, חג האילנות וחג החירות. בחג האהבה חובה להזמין משלוחי פרחים אדומים ויפים. לחג האילנות מומלץ לשלוח זר פרחים אביב עם חמניות וחרציות. לפסח כדאי להביא זר פרחים קלסי לבן ומרשים.  הזמנת משלוחי פרחים לקראת החגים מתחילה שלושה עד ארבעה ימים לפני ערב החג כשבני הזוג וחברים מזדרזים להזמין בחנויות הפרחים, זרי פרחים מדהימים, יחד עם בונבוניירות שוקולד ו/או בקבוקי יין.

בין זרי הפרחים שמאד נפוצים ופופולאריים באביב, ניתן לציין את הזרים שמכילים ליליות כתומות, חרציות צהובות, קרטמוס וחמניות גדולות ומרשימות. זרי פרחים באביב יוצרים תחושה של אופטימיות ונותנים אנרגיה וכוח.

בחג האהבה מביעים אהבה באמצעות זרי פרחים עם ורדים אדומים גדולים ויפים שנחשבים ללהיט בחג האהבה. גברים גם אוהבים להוסיף מתנות שונות ומגוונות. היום ניתן להזמין משלוחי פרחים שמכילים מתנות כגון:

מארזי פרלינים או חטיפי שוקולד בלגי באריזות מפוארות ואיכותיות
אגרטלים מהודרים ומרשימים מזכוכית, קרמיקה או מעץ
כרטיסי ברכה רומנטיים עם דברי ברכה מפרגנים ואוהבים
בקבוקי יין אדום משובחים של יקבים מהארץ או מחו"ל.
אם אתם מזמינים בטלפון, באינטרנט, או בחנות פרחים עצמה, תמיד ניתן לקבל מהשוזרות ייעוץ לגבי איזו מתנה מתאימה כתוספת לזר הפרחים שאתם מזמינים.

זרי פרחים נוספים שמאד פופולאריים באביב כוללים מגוון פרחים סגולים וורדים ואדומים כגון ורדים, לימוניום ואסטר שורש. זרי פרחים בצבעים אלה הם מאד רומנטיים ולכן הם מתאים לאירועים כמו ימי הולדת, ימי נישואין או כל יום מיוחד אחר. משלוחי פרחים של זרי פרחים אלו גורמים להתרגשות אצל מקבלותיו, ואף אחת לא נשארת אדישה לאחר שקיבלה זר פרחים מדהים כזה.

כתיבת תגובה