מדריך לזרי פרחים כתומים

כתום הוא צבע ססגוני, מעורר חיים, שמביא את האנרגיה וחום של הצבע האדום, יחד עם השמחה ואור השמש של הצבע הצהוב. כתום הוא צבע שמסמל את הסתיו, הקציר, שמש השוקע, תפוזים ופירות טרופיים. כתום הוא צבע שנותן לנו אנרגיות וכוח, זה צבע שמחמם את הלב, שמעורר אותנו לבצע פעולות אימפולסיביות כגון משלוח פרחים כתומים. מסיבה זו, פרחים כתומים מוסיפים "חיים" ואנרגיה לכל זר פרחים או סידור פרחים. מדריך זה לפרחים כתומים מספק מספר טיפים והצעות בנושא של שילוב פרחים כתומים יחד עם פרחים בצבעים אחרים.

זרי פרחים וסידורי פרחים כתומים
פרחים כתומים נמצאים בשימוש נרחב בזרי פרחים על מנת להוסיף אלגנטיות, תחכום, חום, אנרגיה ושמחה. זרי פרחים כתומים מושכים מאוד את העין, מפני שכתום הוא צבע בולט מאוד שמעורר תשומת לב מיוחדת. כאשר משלבים פרחים כתומים בזרי פרחים ובסידורי פרחים, יש להביא בחשבון מספר כללי אצבע בסיסיים:
• מאחר וכתום וכחול הם צבעים משלימים, זרי פרחים כתומים וכחולים הם שילוב מקסים.
• ליצירת תחושה של חמימות ואנרגיה, מומלץ לשלב פרחים כתומים עם צבעים אדומים ו/או צהובים. שילוב זה יוצר תחושה של רעננות ופירותיות.
• יש להיזהר בשילוב פרחים ורודים עם פרחים כתומים מפני שנוצר שילוב פרחים בעל מראה פסיכודלי. עם זאת, הוספת פרחים בצבע תכלת יוצר מראה של זר פרחים משנות ה- 60 שמתאים לאנשים מבוגרים.
• מעט פרחים כתומים יחד עם סגולים, שמשולבים עם הרבה פרחים לבנים או פרחים צהובים בהרים, יוצרים מראה מרשים במיוחד, מבלי שזר הפרחים יהיה צעקני מדי.
• לקבלת אפקט טרופי, מומלץ לשלב פרחים כתומים עם פרחים בצבע צהבהב יחד עם ירק בצבע ירוק בהיר. כמו כן, מומלץ להשתמש פרחים ממוצא טרופי כגון ציפור גן עדן וליליות אוריינטליות כתומות בזר פרחים בעל אפקט טרופי.

לסיכום, מומלץ לבצע  משלוח פרחים כתומים בשילוב צבעים אחרים כגון אדום, צהוב, כחול כדי ליצור זרי פרחים שהם הרבה יותר מרשימים מצרור פרחים כתומים. כמו גם, שילוב של סוגי פרחים שונים מעשיר את מראה הזר.

כתיבת תגובה